.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروازهای ایران ایر پس از 22 سال در فرودگاه نوشهر؛
هواپیمای پسابرجام به مازندران رسید
شمال نیوز: مدیر فرودگاه نوشهر گفت که شرکت هواپیمائی ایران ایر با هواپیماهای خریداری شده پس از برجام ، پروازهایش را به این فرودگاه پس از 22 سال از سر می گیرد.
هواپیمای پسابرجام به مازندران رسید

شمال نیوز: مدیر فرودگاه نوشهر گفت که شرکت هواپیمائی ایران ایر با هواپیماهای خریداری شده پس از برجام ، پروازهایش را به این فرودگاه پس از 22 سال از سر می گیرد.

به گزارش شمال نیوز، اکبر فریفته روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : پروازهای ایران ایر در مسیر تهران - نوشهر و بر عکس انجام می شود و برای روزهای جمعه و شنبه هر هفته برنامه ریزی شده است .

ایران ایر سال 74 پروازهایش در این مسیر را که عمدتا مسیر گردشگری است ، قطع کرد.

مدیر فرودگاه نوشهر گفت که طبق برنامه ، پروازی ایران ایر قرار است فردا جمعه حوالی ساعت 10 و 45 دقیقه از فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران پرواز کند و حوالی ساعت 11 و 15 دقیقه نیز در فرودگاه نوشهر به زمین بنشیند.

وی افزود : این هواپیما که از نوع ' ای تی آر ' 72 نفره است ، حوالی ساعت 11 و 50 دقیقه فرودگاه نوشهر را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک خواهد کرد.

شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران 2 ماه پس از اجرایی شدن برجام برای خرید یکصد فروند هواپیمای جدید با شرکت چند ملیتی ایرباس قرارداد بست .

نخستین فروند از هواپیماهای 321 خریداری شده از ایرباس اواخر دی ماه 1395 وارد ناوگان هوایی ایران شد. اسفند ماه پارسال هم یک فروند هواپیمای 330 و فروردین ماه امسال هم یک فروند دیگر از هواپیماهای خریداری شده از ایرباس وارد کشور شد تا در مسیرهای داخلی و بین المللی به کار گرفته شوند.

شرکت ایران ایر نیز اردیبهشت ماه سال جاری در پی لغو تحریم های هسته ای ، اقدام به خریداری حدود 20 فروند هواپیمای مدل ای تی آر 72 نفره کرد تا در مسیرهای کوتاه داخلی از آنها استفاده کند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.